Αν προσεξετε λιγο θα δειτε οτι τα ποδηλατα ολοενα και αυξανουν.Ολο και περισοτεροι ειναι αυτοι που χρησιμοποιουν το ποδηλατο σαν υστατη λυση μετακινησης λογω οικονομικων δυσκολιων η σαν επιλογη πολιτων με οικολογικη συνειδηση.
Ειναι περιττο να αναφερω τα προσωπικα και κοινωνικα οφελη που προσφερει ενα ποδηλατο,
πιστευω ειναι κατανοητα απο ολους.
Θα σας μιλησω λιγο για την ''μαγικη'' εξελιξη του ποδηλατου που μπορει να μας προσφερει η τεχνολογια σημερα,που λιγοι το εχουν συνειδητοποιησει.
Ηλεκτρικο ποδηλατο, ναι ενα ποδηλατο το οποιο κινειται με ενα ηλεκτρικο μοτερ ενσωματωμενο στην ροδα του ποδηλατου και μια μπαταρια που μας δινει την απαραιτητη ενεργεια.Το μοτερ που χρησιμοποιω στο δικο μου ποδηλατο ειναι 1000W-48V και η μπαταρια του 48V-20A δινοντας μου ταχυτητα μετακινησης 50χλμ/ωρα και αυτονομια 50-80χλμ αναλογα την περιοχη που κινουμε(λοφοι,πεδιαδες).
Αναπληρωνοντας την ενεργεια της μπαταριας με φορτιστη που τροφοδοτειτε με οικιακο ρευμα, η καταναλωση που εχουμε αντιστοιχει σε 0,15ευρω και ο χρονος φορτισης με εναν απλο φορτιστη ειναι 5ωρες.
Οποιοδηποτε ποδηλατο μπορειτε να το μετατρεψετε σε ηλεκτρικο η να το αγορασετε ετοιμο.
Το κιτ μετατροπης το προμηθευτηκα απο την www.goldenmotor.com και την μπαταρια την βρηκα σε καλη τιμη απο το ebay η οποια ειναι τυπου lifepo4 με διαχειριστη φορτισης και διαρκεια ζωης ανω των 6 χρονων.Και φυσικα εαν μεινετε απο μπαταρια μπορειτε να κανετε ποδηλατο!
29 σχόλια:
Καλησπέρα, ωραίο ποστ, αλλά δεν είχες πρόβλημα με το τελωνείο;
Καλησπερα φιλε μου,
Οχι δεν ειχα κανενα προβλημα εκτος απο μια επιπλεον χρεωση που ειχα για εκτελωνισμο της μπαταριας της ταξεως των 100 ευρω ,τα οποια τα πληρωσα στην DHL που μου την παρεδωσε.
Μόλις σκεφτόμουν να αγοράσω 1 σετ απο την ampedbikes.com και είδα το post σου. Εσένα πόσο σου στοιχλιαν όλα μαζί;
Καλημερα φιλε μου,
Το συνολικο κοστος πριν 2 χρονια περιπου εφτασε τα 1000 ευρω,βαζοντας σχεδον τα καλυτερα πραγματα που κυκλοφορουσαν τοτε.Ενα πραγμα που πρεπει να προσεξεις αν με το καλο παρεις κιτ να το εγκαταστησεις ειναι τα καλωδια να μην τα τυλιξεις ολα μαζι γιατι θα λιωσουν απο την θερμοκρασια που αναπτυσεται καθως περνα το ρευμα απο μεσα,να τα εχεις ξεχωριστα.
Ενα αλλο ειναι το speed control.Αν μπορεις παρε ενα καλο αυτο που δινει για το κιτ στη σελιδα που μου εγραψες θα σου καει συντομα.
Πολύ ωραίο άρθρο. Θέλω να ρωτήσω γιατί έβαλες το μοτέρ στην μπροστινή ρόδα; Με 1.000 watt δύναμη δεν έχεις πρόβλημα; Ξέρω ότι τα δυνατά μοτέρ, πάνω από 250 watt, τοποθετούνται πίσω γιατί υπάρχει κίνδυνος να σου σπινιάρει ο μπροστινός τροχός που δέχεται λιγότερο βάρος και δέχεται πλέον μεγάλη προωθητική δύναμη.
@nireasx
Aν εβαζα και μπαταρια και ροδα πισω,η μπροστινη ροδα δεν θα παταγε καλα και θα ειχε επικινδυνη οδηγικη συμπεριφορα.Το σπινιαρισμα στο ξεκινημα το ελεγχεις με το γκαζι..ειναι σαν να καβαλας πρωτη φορα μηχανακι,''κλωτσαει''στην αρχη μα μετα απο λιγο εχεις βρει τον τροπο του.Κοιτα και το βιντεακι της αναρτησης ,το αλλαξα και εβαλα ενα που εφτιαξα προσφατα οπου θα δεις και πως ειναι σε κινηση αυτο που εχω φτιαξει :)
Καλημερα ,θα μπορουσες να μου πεις απο που αγορασες την σχαρα στην οποια τοποθετησες την μπαταρια?
σε ποσο χρονο παρελαβες το κιτ και με ποιο τροπο?Ευχαριστω εκ των πρωτερον.
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ,ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΕ ΚΑΙ ΕΓΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΣΧΑΡΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΕΠΑΝΩ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ,ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
Γεια σου Χαρις :)
Η σχαρα που τοποθετησα τη μπαταρια την ειχα απο αλλο ποδηλατο,ιδιου τυπου ,την εβαλα στις βιδες της ροδας και στην πανω-μπροστα πλευρα της,ηλεκτροκολλησα μια σιδερενια λαμα με την βαση του ψαλιδιου,για να παραμενει σταθερη.
Το κιτ το παρελαβα σε 2μηνες περιπου με το ταχυδρομειο,σε αλλους εχει φτασει και σε δυο εβδομαδες :)
Στην http://goldenmotor.com/ εχει και σχαρα με σπαστο συνδεσμο που θα την προσαρμοσεις ποιο ευκολα.Αν δεν εχεις παρει ακομα κιτ θα σου προτεινα να παρεις απο εδω : http://www.goldenmotor.com/magicpie/magicpie.html
Εγώ δεν έχω καταλάβει τοτι γίνετε με τη μπαταρία? πρέπει να είναι τα ίδια βόλτ και τα ίδια βαττ και την ίδια ένταση για να προσαρμόζετε στο κιτ μετατροπείς? που τις βρήσκουμε της μπαταρίες? εδώ στην έλλαδα υπάρχουν μπαταρίες τέτοιες?
Γεια σου Περσέα! Πολύ χρήσιμο το άρθρο σου. Το ίδιο κιτ (αλλά με μικρότερη ισχύ έως 500 Watt) το φέρνουν και στην Ελλάδα στο www.greenenergyparts.com
Εγώ το πήρα στα 250 Watt και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Το μόνο που συστήνω από τη δική μου μεριά, είναι οι μπαταρίες να είναι οπωσδήποτε λιθίου, τα αξίζουν τα λεφτά τους! Και αυτό γιατί οι μπαταρίες μολύβδου, εκτός του ότι χρειάζονται αλλαγή συχνότερα, είναι ενοχλητικά βαριές.
Φιλε Αντρεα η μπαταρια πρεπει να ειναι τα ιδια βολτ με το κιτ που θα αγορασεις,τα αμπερ ειναι το τεποζιτο σου που θα σου δωσει χιλιομετρα να διανυσεις.Μια μπαταρια 20αμπερ θα σε βγαλει για μια αποσταση 60χλμ. περιπου χωρις πεταλι.Μπαταριες θα βρει σε καλες τιμες στο ebay.
Γεια σου φιλε Ανωνυμε
Εχουν ξεκινησει αρκετοι επαγγελματιες σε ολη την ελλαδα να φερνουν κιτ για ηλεκτρικα και τα διαφορα παρελκομενα τους και αυτο ειναι πολυ θετικο για την εξελιξη του ηλεκτρικου ποδηλατου και οχι μονο.
Τα 250 βατ για πολεις καιπεριοχες επιπεδες ειναι τελεια και θα συμφωνησω μαζι σου για τις μπαταριες.
Καλες βολτες :)
Καλησπερα!
τα 500βατ με 36βολτ μπαταρια τι ταχυτητα περιπου αναπτυσουν σε ισιο δρομο χωρις ανηφορες και χωρις να κανουμε πεταλι?
Γυρω στα 30 με 35 χλμ/ωρα.
Καλημερα :)
Ευχαριστω κωστα για την απαντηση!
Θα ηθελα να σας ρωτησω και κατι αλλο,τα κιτ που πουλαει το http://www.greenenergyparts.com θεωρουνται καλης ποιοτητας? το ρωταω γιατι ειναι η μονη εταιρια που φερνει κιτ σε λογικες τιμες στην ελλαδα και δεν θελω να μπλεξω με εξωτερικο..
Το μονο που μπορει να σου παρουσιασει προβλημα ειναι ο speed controller,αν παθει κατι τον αλλαζεις με εναν καλο και ξενοιαζεις :)..να παρεις της λιθιου αξιζουν τα λεφτα τους:)
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΗΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΡΕΧΩ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ MICHIGAN. ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ 63ΧΙΛ/ΩΡΑ. ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ 1000WATT.
200ευρω και 219ευρω, τα 250w και τα 500w αντιστοιχα(στην ελλαδα)(http://www.greenenergyparts.com). Αμα θες 1000w, κοιτα να βρεις σε καποιο site του εξωτερικου. Θα σου κοστισει, οπως εχει πει παραπανω και ο φιλος, καπου στα 1000 ευρω ολα μαζι(μοτερ, κοντρολερ, μπαταρια).
ΜΠΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΛΕΚΩ ΜΕ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΕΝΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΚΕΛΝΑ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΕΧΕΤΕ? ΕΓΩ ΕΧΩ MICHIGAN ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ.
Επειδή ψάχνομαι και εγώ για κιτ μετατροπής πιστεύετε οτι τα 500 watt είναι καλά; Είμαι 100 κιλά και το χρειάζομαι για ανηφόρα 10 - 15 % κλίση. Η ταχύτητα δεν με απασχολεί τόσο.
για σας εγώ κοιτάω στο ebay κιτ.Βλέπω ότι έχει πολύ καλές τιμές.Σκέφτομαι να πάρω 48v 1000w.Λέω να μην αγοράσω μπαταρίες.Θα αγοράσω από την Ελλάδα 4 μπαταρίες μολύβδου των 12v.
kalhmerasas an agoraso ena kit apo to ebay tha exi telonio kai an exi posa tha einai peripou
καλησπερα φιλε.εγω εχω αγορασει ενα κιτ κινεζικο απο γνωστο ιντερνετικο καταστημα.ειναι 250 watt με την ενισχυμενη μπαταρια.αυτο εχει τελικη ταχυτητα 36 χλμ ανα ωρα χωρις πεταλο φυσικα.αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης.υπαρχη κοφτης?μπορω να τον αφαιρεσω καπως?
υ.γ επειδη παραπανω ρωτανε καποιοι για το κιτ της green energy parts θα ηθελα να πω την εμπειρια μου.το εχω στην κατοχη μου περιπου εναμιση χρονο και μεχρι σημερα εχω γραψει 2850 χιλιομετρα περιπου.εχω τις καλες μπαταριες.500 ευρω μου πηγαν ολα.μεχρι τωρα λοιπον πηγαινει ως εξης:36 χιλιομετρα αυτονομια χωρις καθολου πεταλι σε εντονο αναγλυφο..ραφηνα-βριλλησια!32 χιλιομετρα τελικη χωρις πεταλι φυσικα και σε ευθεια.το φορτωνω στις βαλιτσες σαν γαιδουρι.το ιδιο και στις διακοπες!μην το φοβαστε.το λεω επειδη κ εγω καποτε φοβομουν.στα αρνητικα ειναι τα εξης:ο διακοπτης στο χειρογκαζο ειναι της πλακας.τον αλλαξα.εναμιση ευρω ειχε.επισης προχτες που ζεσταθηκαν τα καλωδια του κοντρολερ οπως αναφερθηκε επανω απο τον διαχειριστη και αυτο επειδη ηταν απο την μανα του χαλαρα τα βυσματα και εκαναν art.το ανοιξα τα εσφιξα τα μονωσα με ταινια και ολα οκ.δεν εχει πεσει η αποδοση ουτε ελαχιστο.το χρησιμοποιω συνεχεια και στην μαραθωνος που δεν ειναι και μικρες οι κλισεις.το εχω ξεπατωσει εν ολιγης!δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλο βεβαια για να συγκρινω αλλα εγω καθε μερα αυτο που εισπραττω ειναι ικανοποιηση για την τοποθετηση των χρηματων μου
οποτε εσυ προτινεις να το παρουμε το κιτ απο green energy.εγω που ειμαι 100κιλα θα με αντεχει αυτο το μοτερ το 250?
Ειναι σιγουρο οτι τα κιτ μετατροπης υπερτερουν σε σχεση με τα ετοιμα ηλεκτρικα ποδηλατα.Τα κιτ μετατροπης κοστιζουν λιγοτερο και αν επιλεξεις το σωστο αποδοτικο brushless sensorless μοτερ ισχυος 250-350 βατ και αναλογο κοντρολερ,σιγουρα κανεις τη δουλεια σου.Τα περισσοτερα βατ τρωνε γρηγορα την μπαταρια .Μια μπαταρια 36 βολτ 9 εως 12 αμπερωρια ,ειναι αρκετη να σε καλυψει για συνηθισμενες διαδρομες των 10-15 χιλιομετρων.Οι πιο ασφαλεις και οικονομικες μπαταριες ειναι οι μπαταριες μολυβδου που χρησιμοποιουνται και για τα UPS.Με 60-80 ευρω αγοραζεις τρεις .Ειναι πιο βαριες απο τις lifepo4 αλλα το κοστος τους ειναι 6 φορες μικροτερο.Αλλωστε σε 2 χρονια ολες οι μπαταριες πεφτουν.Μπορειτε να δειτε και καποιες πληροφοριες απο τη δεκαετη εμπειρια μου στα ηλεκτρικα ποδηλατα που εχω αναρτησει στο toroni.blogspot.com..Πιστευω οτι θα βοηθησουν λιγο στην επιλογη της σωστοης λυσης ως αναφορα τα κιτ μετατροπης .Αρης
Για τον φιλο τον ανωνυμο που ειναι 100 κιλα ρωτα ανα του κανει το ηλεκτρικο ποδηλατο .Τα κιλα δεν εχουν να κανουν με τον ηλεκτρικο μηχανισμο αλλά με την αντοχη του σκελετου και της σελας του ποδηλατου.Απλα τα πολλα κιλα επιβαρυνουν το μοτερ στις ανηφορες μιας και οι επιδοσεις που αναγραφονται στα τεχνικα τους χαρακτηριστικα παραμενουν οι ιδιες αλλα το βαρος αυξανει την αντισταη που δεχονται.Επιλογη λοιπον του καταλληλου ποδηλατου και κανενα προβλημα.
Εάν θέλεις να αγοράσεις ηλεκτρικό ποδήλατο έχεις 2 επιλογές:
1. Με αλουμινένιο σκελετό και μπαταρία λιθίου με βάρος από 20 έως 25 κιλά.
Αυτή την επιλογή θα σου την συνιστούσα ιδιαίτερα, διότι θα έχεις ένα ελαφρύ ηλεκτρικό ποδήλατο, με ωραία αίσθηση οδήγησης.
Επιπλέον η μπαταρία λιθίου διαρκεί σχεδόν διπλάσιο χρόνο από τις μπαταρίες μολύβδου και ζυγίζει περίπου 4 κιλά (δηλαδή είναι σχεδόν 10 κιλά πιο ελαφριά από την μολύβδου). Η αλλαγή της μπαταρίας συνήθως γίνεται μετά από 3 περίπου χρόνια και κοστίζει 250 ευρώ.
Σε αυτή την επιλογή θα υπολογίζεις το κόστος
στα 750 ευρώ σε κάτι όπως αυτό: http://www.epb.gr/index.php?route=product/product&path=47_50&product_id=99
στα 820 ευρώ όπως αυτό: http://www.epb.gr/index.php?route=product/product&path=47_48&product_id=98
στα 850 ευρώ όπως αυτό: http://www.epb.gr/index.php?route=product/product&path=47_49&product_id=94
2. Σαν δεύτερη επιλογή είναι να επιλέξεις κάτι πιο οικονομικό, δηλαδή ηλεκτρικό ποδήλατο με σιδερένιο σκελετό και μπαταρία μολύβδου. Το βάρος του ποδηλάτου εδώ φτάνει στα 37 - 38 κιλά.
Η αλλαγή της μπαταρίας συνήθως γίνεται μετά από 1,5 - 2 περίπου χρόνια και κοστίζει 120 ευρώ.
Εάν δεν σε ενοχλεί το επιπλέον βάρος μπορείς και με ένα τέτοιο ποδήλατο να κάνεις πολύ ικανοποιητικά τις διαδρομές σου.
Το κόστος εδώ πέφτει στα:
550 ευρώ δες αυτό: http://www.epb.gr/index.php?route=product/product&path=47_48&product_id=95
650 ευρώ δες αυτό: http://www.epb.gr/index.php?route=product/product&product_id=100
Δημοσίευση σχολίου